aconstantbattle.blogg.se

I don´t like the memories because the tears come easily, and once again I break my promise to myself for this day.It´s a constant battle. A war between remembering and forgetting.

No: 3

Publicerad 2014-07-03 08:36:48 i Allmänt,

Jag går inte varje dag och tänker på dig, men nästan. Mitt liv snurrar inte kring dig, men nästan. Vem är du, är du en påhittad saga som jag önskar ännu mer, bara för att jag inte kan få dig så lätt? Någon dag kommer du ligga i min famn, jag kommer ta in din doft och hålla din lilla hand i min. Inte idag, inte i morgon men en dag kommer du vara min.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna blogg, i vilken jag kommer att vara anonym, kommer jag att berätta om mitt liv. Ett liv som är det vackraste i sitt slag men som samtidigt är ett evigt kämpande. Jag var 16 år, mitt liv föll i tusen bitar, jag hade fötts med en underutvecklad livmoder samt en äggstock ur funktion. Denna blogg tillägnar jag min bästa vän, min självfrände och min äkta man - tack för att du alltid står vid min sida. Jag älskar dig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela